Kurz: "Key Account manažment - starostlivosť o kľúčových zákazníkov"
Anotácia kurzu: Cieľom kurzu Key Account Management je ukázať, ako môže maloobchod zvýšiť svoje zisky a to tým, že zistí ako kľúčový zákazník nakupuje, čo všetko vplýva na zákazníka. Účastníci sa naučia využívať túto psychológiu pri zostavovaní letákov, umiestňovaní tovaru v obchode a podobne. Taktiež sa naučia ako analyzovať predaje a to od špičkových lektorov, ktorí pôsobili v známych obchodných spoločnostiach. Obchodovanie s obchodnými reťazcami je čím ďalej tým náročnejšie. Nie každá spoločnosť si môže dovoliť zamestnávať odborníka na prácu s obchodnými reťazcami. Ak dokážeme správne zhodnotiť naše možnosti a tieto skĺbiť s požiadavkami obchodných reťazcov dokážeme trvalo udržať rozvoj našej spoločnosti. Na našom kurze si povieme zásady práce a komunikácie z obchodnými reťazcami – ako dostať náš výrobok na regál, aké sú možnosti podporovať naše výrobky, služby či produkty. Prihláste sa na predmetné školenie a získajte potrebné vedomosti a zručnosti aplikovatelné ihned do praxe.
Pozitívne a praktické prínosy po kurze:
- key account manažér / úlohy, kompetencie, ciele
- uvedomiť si hodnotu kľúčových zákazníkov
- ako zostavovať stratégie predaja
- ako pracovať s produktovou stretégiou
- ako vytvoriť predpoklady pre efektívny predaj
- ako pripraviť marketingovú kampaň
- zdokonalit se ve věcné a osobnostní analýze klíčového zákazníka
- a ... mnoho mnoho iného
OSNOVA KURZU - Key Account Management :
• Hlavné úlohy key account managera
• Ako vytvárať a udržiavať vzťah s kľúčovými zákazníkmi.
• Čo ovláda správny Key Account Manager?
• Ako môžeme určiť, ktorý zákazník je kľúčový?
• Hlavné úlohy key account managera.
Organizácia obchodných stretnutí KAM.
• príprava na stretnutia s kľúčovými zákazníkmi
• jednanie a vzťahov KAM s kľúčovými zákazníkmi
• Organizácia obchodných stretnutí KAM.
• Príprava na stretnutia s kľúčovými zákazníkmi?
• Jednanie a vzťahov KAM s kľúčovými zákazníkmi.
• Interná komunikácia a jej význam pre KAM.
Kľúčový zákazníci
• ako môžeme určiť, ktorý zákazník je kľúčový
Interná a externá komunikácia a jej význam pre KAM
Práca s obchodnými reťazcami
Listing výrobkov
Cena - mýty a vplyv na výsledky predaja
Promotion - formy, návrh a vyhodnocovanie
Záver - Voľná diskusia - Podpora - Networking
Výstupné vedomosti po kurze / školení:
Po absolvovaní kurzu získate ako key account manager vedomosti, prehľad a nástroje, ktoré využijete vo svojej praxi. Dokážete: efektívne pracovať ako KAM, viac predávať, porozumieť očakávaniam Vašich kľúčových zákazníkov. Úspešným zvládnutím svojej práce si pripravíte základ pre Váš ďalší rozvoj a rast a ..mnoho mnoho iného.
- Úroveň obtiažnosti kurzu "Key Account manažment": začiatočníci / pokročilí
- Miesto konania školení a kurzov: Bratislava / Slovenská republika / Česká republika / online školenie
- Dĺžka, trvanie kurzu | školenia: 1 deň (dĺžku a obsah kurzu vieme podľa potrieb vzájomne prispôsobiť)
- Kategória ponúkaných vzdelávacích kurzov a seminárov: odborné manažérske kurzy / otvorené / ďalšie vzdelávanie
- Možnosť absolvovať vzdelávanie | forma výuky: denná, individuálna (One to One) aj skupinová / prispôsobujeme potrebám
- Odborný garanti vzdelávania: odborný interný a externý tím Poradenského centra v oblasti osobnostného a kariérneho rozvoja
- Termíny konania: ASAP (ponúkaný kurz a vzdelávanie organizujeme pravidelne - dohodou počas celého kalendárneho roka 2022)
- Vzdelávacie metódy: individuálne a skupinové riešenie situácií, práce a úlohy, prípadové štúdie, video analýza, literatúra, odporúčania a riešenia
- Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa konkrétne vedomosti. Školenie (obsah, témy atď.) je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
- Cieľová skupina a max. počet účastníkov: každý kto chce zlepšiť osobnostné a odborné zručnosti / počet účastníkov na jeden kurz: min. 1 účastník
Cena školenia už od: 145,- eur
(pri skupinových školeniach - zľavy - informujte sa)