Firemné školenie: "NLP prístup v obchode a predaji | ako lepšie predávať"


     Anotácia workshopu:  NLP prístup a komunikácia = výnimočný klientsky servis. Toto modulové vzdelávanieje zamerané s cieľom odpovede na otázku: "Ako poskytnúť výnimočný klientsky servis." Časy sa zmenili. Je potrebné zmeniť aj prístup ku klientom ! Základné informácie o firemnom tréningu: „NLP prístup v obchode a predaji - ako lepšie a efektívnejšie pradávať.

     Čo budeme trénovať ? Výnimočný zákaznícky servis s tréningovými metódami NLP prístupu. Zvýšte stratégiu predaja na úroveň umenia pomocou NLP prístupov. Prečo ? - Pretože VÝNIMOČNÝ ZÁKAZNÍCKY SERVIS je to, čo nás odlíši od konkurencie! Naši zákazníci vo farmaceutickej oblasti sa stávajú čoraz náročnějšími a vyžadujú si viac pozornosti. Aj na nich vplýva konkurenčný tlak dnešnej doby. Preto potrebujeme naše reakcie, vystupovanie a jednanie adaptovať na dnešné podmienky - tak aby zákazníci a klienti vždy odchádzali s dobrým pocitom.

  • Čo sa naučíte:
    Naučíte sa vedomosti a techniky, ktoré používajú tí najmocnejší a najúspešnejší v komunikácii.
    Zvýšite si predajné vedomosti ( performance ) a výsledok použitím NLP
    Dostanete bezkonkurenčnú príležitosť a prednosť v prodaji s NLP
    Zmení sa vám pohľad na svet a pomôže vám vstrebať sílu a energiu.
    Naučíte sa, že štastie prináša peniaze, a že šťastní ľudia zarábajú viacej peňazí
    Efektívne prodajné stratégie a znalosti zlepšia vašu úspešnosť v predaji s NLP
    Dozviete sa základné kľúčové princípy v majstrovstve predaja

NLP VÝNIMOČNÝ ZÁKAZNÍCKY SERVIS - KAŽDÝ KÚSOK Z NÁS JE v PRÍSTUPE DÔLEŽITÝ !
(cieľová skupina : zamestnanci, ktorý prichádzajú do styku so svojimi zákazníkmi a klientmi)

Ciele: chceme dosiahnuť, aby prístup „výnimočný zákaznícky servis“ bol výzvou aj odmenou pre každého farmaceutického reprezentanta. Tak aby sme ho robiliautomaticky, pre dobrý pocit a radosť, že môžeme zákazníkom pomôcť, poradiť a zároveň zvyšovať počty úspešne uzavretých obchodov. Ako dosiahneme výnimočný zákaznícky servis ? Ako vytvoríme motivovaný team a radosť z práce ? Ako dosiahneme výbornú atmosféru na pracovisku ? Ako môžem ja DNES k tejto výzve PRISPIEŤ ? Ako dostať teóriu do priamej praxe ?  Každý z nás máme v sebe neobmedzený ľudský potenciál. Výzvou však pre nás je, v sebe tieto schopnosti objaviť a naučiť sa s nimi pracovať tak, aby sme dosahovali efektívne výsledky. Vďaka mentálnemu tréningu a NLP metóde, vieme rozpoznať naše úspešné stratégie a vieme ich aplikovať aj do takých oblastí nášho života, kde úspešný práve nie sme. NLP je nástroj ďalšieho rozvoja - osobnostného, kariérneho či vzťahového. Na tomto školení sa budete môcť krok po kroku naučiť jednotlivým oblastiam a zručnostiam na poli NLP - neurolingvistického programovania mysle.

NLP je nástroj pozitívnych zmien. Pokiaľ ovládate jeho know-how, môžte jeho silné techniky a metódy vyučiť na rozvoj svojho potenciálu, ako aj pomoc a podporu iných ľudí. Poznáte okamihy vo vašom živote, kedy nie ste práve najúspešnejší, priam naopak - žnete neúspech, nedosahujete svoje ciele, niekto vás nerešpektuje, máte trému, premáha vás strach, alebo máte problém s komunikáciou ? Aj toto je jedna z oblastí, ktorej vás na tomto školení naučíme čeliť. Dokonca vás naučíme, ako ju mať pod kontrolou a to tým správnym tréningom - na našom školení. Prispôsobíme ho Vašim potrebám, schopnostiam a zručnostiam - tak aby ste získané poznatky mohli ihneď aplikovať do praxe. Tréning sa bude skladať z troch prakticky orientovaných častí:

1) NLP - PROGRAMOVANIE MYSLE:
• Úvod do NLP, principy úspechov, predpoklady a formovanie zmeny
• Reprezentačné systémy a raport
• Submodality a paralingvistika
• Kotvenie a škála techník
• Budovanie sebadôvery a preberanie kontroly
• Ťažké rozhovory / komunikácia – ako zapôsobiť
• Jazykové a komunikačné modely
• Čítanie reči tela / verbalita vs neverbalita
• Strategie na dosahovanie osobnostných cielov
• Práca s nevedomými signálmi – tela, duše, mysle
• Nové použitie pozícii vnímania a zmien
• Relaxačné techniky, stres a uvoľnenie / life balance v praxi života
• Povzbudzovače tvorivosti a nástroje na aplikáciu NLP do života
• Pomocou prípadovej štúdie si vyskúšame ako pracujeme pod tlakom.
• Ukážeme si dopady stresových situácií na náš organizmus.
• Uplatnenie poznatkou do praxe – riešenie prípadovej štúdie s uplatnením získaných poznatkov do praxe.
• Helicopter view , FTF – metóda, cvičenia, aktivity, pripadove študie

2) NLP - KLIENTSKY a ZÁKAZNÍCKY PRÍSTUP:
stanete sa efektívnejšími v riešení konfliktných situácií
• zlepšíte sa v komunikácii a jednaní v záťažovej situácii
• naučíme vás, elegantne dosahovať zvýšené predaje
• dozviete sa tipy a triky, ktorými zdolávaťkomunikačné vzorce – pr.riešenie námietok
• zistíte, ako sa vysporiadať s problémovými situáciami
• zvýšime schopnosť obchodných kompetencií
• dozviete sa o svojich slabých stránkach a medzerách a dostanete návod, ako ich zmierniť či úplne odstrániť
• vytvoríte si vlastný, na mieru šitý sebazdokonaľovací plán v riešení konfliktov
• moje vlastné stopery a čo s nimi
• Môj bludný kruh a jeho využitie
• predajné situácie a ich zvládanie
• typy konfliktov – typy záýkazníkov - techniky riešenia konfliktov
• Paretove pravidlo
• stresmanažment a timemanažment
• ako zvládať emócie / emočná zákaznícka inteligencia
• typológia osobnosti a ako nám vie pomôcť pri predaji
• Thomas Killmenov test, aktivity, cvičenia s presahom - do priamej praxe farmac. reprezentantov

Aké techniky si okrem iného osvojíte:
Raport - Reprezentačné systémy - Modelovanie obchodnej stratégie - Metaprogramy - Magické slová - Coachovanie a facilitácia zákazníka - systém predaj kúpa konverzia - Kotvenie a stavy – Hodnoty – Presvedčenia

Ako následná (doplnková) podpora a pomoc uplatnenia do praxe ponúkame odborný koučing: Cena za koučing / tréning (One-onOne) individuálny: 1-2 hodiny
Ako pokračovať ? Následne navrhujeme realizovať motivačné mini-workshopy zamerané na jednu, konkrétnu tému excelentného zákazníckeho servisu napr: nlp cross-sell, up-sell, neverbálna a verbálna komunikácia, typológia osobnosti klientov, generácie X,Y,Z ako s nimi komunikovať, obchodné zručnosti, riešenie konfliktov, budovanie klientských vzťahov, emočná inteligencia, iné. Rozsah cca. 4 hodiny, vo frekvencii cca každé 1-4 mesiace resp. podľa dohody ( s tým, že by sa vždy pripomenuli zásady – výnimočného zákazníckeho servisu).

Počet účastníkov: na základe interných potrieb Technické zabezpečenie: Dataprojektor, Plátno, Flipchart.  Cena zahŕňa:  Činnosť konzultanta vrátane prípravy na školenie. Prípravnú analýzu u klienta (1 deň). Tréningové materiály, vrátane kožených zakladačov, memo kariet. Priebežné a záverečné hodnotenie projektu. Cena nezahŕňa:  Náklady spojené s prenájmom školiacej miestnosti a občerstvenie v priebehu seminára. Náklady na ubytovanie a dopravu lektora v prípade konania semináru mimo Bratislavy (náklady na ubytovanie v závislosti od cenníka ubytovacieho zariadenia).


 

      •       Úroveň obtiažnosti školenia:  začiatočníci / mierne pokročilí / pokročilí
      •       Miesto konania firemných školení:  Bratislava / Slovenská republika / Česká republika
      •       Dĺžka, trvanie kurzu | školenia:  min. 1 deň (dĺžku a obsah vieme podľa potrieb vzájomne prispôsobiť)
      •       Kategória ponúkaných vzdelávacích kurzov a seminárov: odborné manažérske kurzy / otvorené / ďalšie vzdelávanie
      •       Možnosť absolvovať vzdelávanie | forma výuky: denná, individuálna (One to One) aj skupinová / prispôsobujeme potrebám
      •       Odborný garanti vzdelávania:  školenie pripravujeme v spolupráci s partnerskou spoločnosťou ako firemné odborné vzdelávanie
      •       Termíny konania: ASAP (ponúkaný kurz a vzdelávanie organizujeme pravidelne - dohodou počas celého kalendárneho roka 2022)
      •       Vzdelávacie metódy: individuálne a skupinové riešenie situácií, práce a úlohy, prípadové štúdie, video analýza, literatúra, odporúčania
      •       Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa konkrétne vedomosti. Školenie je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
      •       Cieľová skupina a počet účastníkov:  každý kto chce zlepšiť osobnostné a odborné zručnosti / počet účastníkov na jeden kurz: dohodou
Cena školiaceho programu: už od 490,- EUR

objednavka seminar treningObjednať kurz seminar bratislava

manazerske kurzy vzdelavanie firemne skolenia